Ini Blog Saye

Saturday, June 26, 2010

Mimpi

Tajuk diatas merupakan cerita pertama mimpi yang aku ingat sampai sekarang... cuma sudah lupa tarikh dan waktunya... kisah kali ini merupakan mimpi yang agak lawak berlaku pada  ku... Sudah ku lupa tarikh... sudah kulupa waktu... sudah kulupa jua umurku ketika itu... cuma yang aku ingat mimpi tersebut pada hari cuti persekolahan berlaku diatas katil rumahku di cheras (tu pun ntah betul atau tidak)... mimpi tersebut menunjukkan aku di restoran macdonald's... direstoran tersebut aku teringin nak makan big mac
(untuk rujukan anda inilah big mac

 (ntah mana dpat nama)... sesudah big mac tersebut siap disediakan... dgn tak baca BISMILLAH aku terus pegang dan sumbatkan kemulut ku... tetapi aku hairan... kerana big mac tersebut tiada perasa... liyat dan susah untuk dikoyakkan... setelah sekian lama barulah aku sedar... aku sedang menggigit sehelai selimut yang berwarna kuning milikku... aduhai... mengigau makan big mac sampai termakan selimut...

6 comments:

Nurul said...

alahai ksiannye...mngidam bigmac ke ape???

izomaki said...

memang pun... lepas tu dan2x mintak mak belanja. heh2x

Nurul said...

ceh...ape la...~

izomaki said...

masa tu kecik lg... mana ada duit nak gi beli sendiri... klu skg memang dah drive terus ke mcD 24 jam...

izomaki said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sukak same awak..
























































wahai big mac :)

Related Posts with Thumbnails