Ini Blog Saye

Saturday, June 26, 2010

Makan burger tepi jalan yang dahsyat...

suatu tghr... aku balik dari sekolah... sedang  menunggu ayahku menjemput aku di tepi jalan... perut ku lapar... teringat pula burger yang ku beli semalam di kota raya (hebat tak hebat simpan burger petang smlm makan tghr ni)... burger tu adalah burger special berharga rm 2. burger daging bersalut telur... penuh dgn mayonis dan sos cili...(tak payah upload gambar kot)... sedang ku duduk ditepi jalan sambil memerhati bdk2x sekolah rendah bermain-main. Aku pun mula membuka bungkusan burger tersebut dan mula menjamahnya... tiba2x... ada seorg bdk india menegur ku (DEI!!! teguran seorg india) sambil menunjuk sesuatu didepanku... aku pun memandang sedikit kebawah dihadapan ku... memang terbaik!!! bdk tu memang hebat... kulihat bangkai anak anjing yang telah leper sampai hitam didepanku... kerana kontrol macho... aku terus melahap burger special tersebut sampai habis walaupun di tekak ku terasa sesuatu yang dahsyat... sampai sekarang aku masih mengingat untuk melihat sekitar ku dahulu sebelum makan...

2 comments:

Nurul said...

ai ni msti lapa sngt kan?

izomaki said...

maunya tak... dah tghr waktu tu...

Related Posts with Thumbnails