Ini Blog Saye

Saturday, April 24, 2010

Aku tak sengaja mengenakan hantu padahal hantu tu nak mengenakan aku.

1 malam. aku tidor dngn nyenyak mlm2x yang seperti biasa. katilku bersandar pada dinding. kepalaku menghala kiblat. dalam jarak 3 kaki ukuran dari kaki sebenar aku (takut confius) adalah sebuah pintu berwarna coklat. Tiba2x aku terjaga dari tidur. tak silap aku masa tu tgk jam pukul 3 pagi. Kemudian aku menoleh kearah pintu. Berdiri seekor (sebab hantu nak ckp seorg tak blh) Lembaga.Rambut panjang mengurai kedepan menutup muka. Jubahnya Berwarna hitam (Lain dari lain sebab selalu warna putih). sepatutnya Aku terkejut dan menjerit. Tapi dalam hatiku berkata Ah! esok kerja... Mengantukla... malas nak layan lagu rock pagi2x buta ni (menjeritla tu). kemudian aku memusing kekanan membelakangkan dia dan terus sambung tdo... Best wo... mesti lembaga tu ckp (penat2x aku muncul takder siapa nak sambut)... heh2x... Kesian dia... tp harap2x lepas ni tak muncul lg... fikir2x blk seram pula...

1 comments:

Nurul said...

hahaha...

kseian antu tersebut~

Related Posts with Thumbnails